torstai 11. helmikuuta 2010

Uusia asioita

Onpas kulunut viikko ollut täynnä touhua ja säntäilyä sinne tänne. Pitää tulla blogimaailmaan hetkeksi huilaamaan. Viikon sisään olen ehtinyt käydä jo toisessakin työhaastattelussa. Lisäksi se ensimmäinen haastattelu poiki mulle jatkopaikan ja juuri nyt suoritin parit näppäryys- ja tarkkuustestit koneella, jotka kai sitten viimekädessä ratkaisevat valinnan. Enpä ole ennen tuollaisiakaan joutunut tekemään. Huh... vieläkin kädet tärisee kun tiukka keskittyminen ja jännitys purkautuu. Nyt alkaa jo tosissaan jännittää jos näistä paikoista jompi kumpi olisi tarkoitettu mulle. Koitan vältellä turhaa toiveilua, mutta onhan tässä jo kieltämättä melko hyvät tsäänssit.  Ja tietysti haikeana ajatuksissa myllää tämän kotiäitikauden päättyminen. Raaskinkohan mä antaa tuota poikaa ollenkaan hoitoon ;)


Tällä viikolla on tavattu myös taloedustaja. Kolme tuntia keskustelua ja suunnittelua. Paljon tuli uutta asiaa, tarpeelista tietoa, kasa esitteitä ja pino papereita sekä kova hinku omasta kodista. Isojen asioiden suunnittelu on jännittävää, mutta myös henkisesti voimia kuluttavaa. Itse olin tuon palaverin jälkeen ihan sippi. Nyt tuntuu tapahtuvan niin isoja asioita, ettei oma pää oikein pysy perässä. Onneksi mulla on tuo oma rakas poikanen, joka kiipeää syliin, painaa pään rintaa vasten  ja välillä herättää äidin tähän päivään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...